14 december, 2011

Inre frid

Ibland kan det verkligen vara svårt att hitta tillbaka till sin inre frid. Kan tänka mig att många just nu stressar alldeles för mycket för att hinna bli klara med allt till jul... Jobbar man inom ett företag som jag gör, där ryktet ena dagen säger konkurs och andra dagen lovar en god framtid, kan man hålla sig för skratt.

Det är vid sådana tillfälle man ska se till att omge sig med människor som ger energi. Som den underbart goa tjej jag går hos för att få akupunktur! När jag igår beklagade mig över situationen på företaget så sa hon - vad bra, då kan du ju få chans att hitta ett jobb närmare hemmet. Visst har hon helt rätt! Så mycket enklare det är att vara glad och positiv på jobbet idag!

Den här gången blir det ingen bild från mitt hem utan en bild på utsikten från huset som sambon tog för ett par veckor sedan...


Visst är våra jordhögar vackra ;)

Kram Fina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar